Lid worden

Wil je lid worden van onze Seniorenvereniging?  Dan graag in onderstaand formulier alle benodigde gegevens invullen. Als je de contributie niet automatisch wilt betalen komen we langs met een formulier voor de vereiste handtekening. Graag zien we je partner ook als lid deze moet zich dan ook aanmelden via onderstaand formulier.

Wil je liever een persoonlijk gesprek met ons? Je hoeft dan geen gebruik te maken van onderstaand formulier. In plaats daarvan kun je een afspraak maken met een van onze bestuursleden. Klik dan hier, zodat je een bestuurslid kunt bellen voor een afspraak.

• Je kunt hier naar eigen keuze de telefoonnummers invullen waaronder je bereikbaar bent.
  • Hierbij geef ik aan om me als vrijwilliger beschikbaar te stellen voor onderstaande activiteiten (aankruisen wat van toepassing is)