Feiten & cijfers Seniorenvereniging Heusden

• Seniorenvereniging Heusden heeft momenteel ongeveer 440 leden.
  • Seniorenvereniging Heusden behartigt jouw belangen op velerlei terreinen. Wij maken ons sterk voor een goede en betaalbare gezondheidszorg, pleiten voor jouw inkomen, pensioen en koopkracht en besteden aandacht aan wonen, mobiliteit en vervoer.
  • Je kunt gebruik maken van onze ledenservice, zoals bijvoorbeeld hulp bij het invullen van uw belastingaangifte en ouderenadvisering.
  • Seniorenvereniging Heusden is de plek voor ontmoeting, ontspanning en samen actief zijn.
  • Binnen Seniorenvereniging Heusden zijn zo’n 150 vrijwilligers actief.
  • Jaarlijks nemen honderden leden deel aan activiteiten.
  • Je ontvangt tien keer per jaar het ledenmagazine Ons.

Samenwerking

Seniorenvereniging Heusden werkt voor haar collectieve belangenbehartiging samen met Seniorenvereniging Asten en Ommel, Seniorenvereniging kring Asten en KBO Brabant. Daarnaast speelt de gemeente een belangrijke rol bij de samenwerking met de Participatieraad WMO.

Seniorenvereniging Heusden is bovendien vertegenwoordigd in het Platform Zorg en Welzijn en het Platform Leefbaarheid.